Varmt VÄLKOMMEN att följa med på vår spännande hus- och trädgårdsresa som påbörjades sommaren 2005... och som fortfarande fortsätter! Resan har varit fylld med alla möjliga upplevelser. Den har varit mödosam och tung vissa stunder, men för det mesta har den kantats av glädjestunder då lyckan varit total! Följ med och upplev vår resa, du med!

Här delar jag också med mig av mina små pysselprojekt. Oftast handlar det då om något jag skapat vid symaskinen!

Då och då kan också våra tre härliga björnungar skymta med på någon bild!

fredag 7 september 2012

Nyaste rabatten!


Hejsan alla glada!

Fredagseftermiddag!
Precis hemkommen från jobbet.
Veckans skönaste stund!
Hela helgen väntar framför en.
Hoppas det underbara sensommarvädret 
håller i sig några dagar till.

Tänkte jag skulle visa bilder från trädgårdens 
nyaste rabatt:


Naturligtvis finns här underbara solhattar!


Och ett fint gräs som fångar solens strålar!



 Framsidan av rabatten kantas av rödbladig Alunrot.


Och i bakkant växer en rad med månadssmultron!



Dubbel solhatt!

 

 

Min perfekta 40-årsrabatt!
Stort TACK till berörda!


Ha det gott!

Sari


4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Sari!
Vilken vacker rabatt!

Ha en skön helg,

Kraam Jenny

Fröken Tindra sa...

En 40-årsrabatt alltså?! Vad kul att ha en så´n som minne av den dagen! Och jättefin blev den!
Kram!

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men åå så fint!
Solhattar har jag ingenstans än...men såg att de hade stora ex på plantmarknaden...kanske ska ta mig en tur dit..de är ju för rara och de lyser ju verkligen upp..;)
Ha en fin söndag!
Kram katarina

Charlotta sa...

Tack för tittten hos mig! Kan du skicka hit några solhattar tack ;-)