Varmt VÄLKOMMEN att följa med på vår spännande hus- och trädgårdsresa som påbörjades sommaren 2005... och som fortfarande fortsätter! Resan har varit fylld med alla möjliga upplevelser. Den har varit mödosam och tung vissa stunder, men för det mesta har den kantats av glädjestunder då lyckan varit total! Följ med och upplev vår resa, du med!

Här delar jag också med mig av mina små pysselprojekt. Oftast handlar det då om något jag skapat vid symaskinen!

Då och då kan också våra tre härliga björnungar skymta med på någon bild!

måndag 17 september 2012

Det ska börjas i tid!


Jag blir ofta fascinerad över hur snabbt 
de små lär sig den moderna tekniken.

Som mina björnungar... 


Fingrarna rör sig som trumpinnar över skärmen...


Tänk om en annan vore hälften så snabb...
 

Djup koncentration... 
(Kolla tungan! ;-)



Ha en fin vecka!

Sari


3 kommentarer:

annika sa...

SÅ söta små fingrar som flyger över tangenterna :). Det dröjer inte förrän de kan mer än du om datorer. När går de om en???? Jag minns att mina barn var snabbt förbi mig :)

Att bowla är jätteroligt!

Kram

Jenny sa...

Härliga bilder Sari!

Ja, tänk om man lärde sig lika fort som de små..ser hur syrrans små tjejer använder hennes Ipad som de aldrig gjort annat:)

Ha en trevlig eftermiddag,

Kraam Jenny

Käranån sa...

Så härliga små snabba fingrar!! Fantastiskt hur dom små kan lära sig så snabbt. Jaa du, vilken koncentration!! Ljuvlig bild!